Annebabakizi Kızlar şuan 2 aylık hamileyim fakat saçlarım aşırı kötü görünüyor gibi, saçını boyatan var mı hamileliğinde???
Zeyneparsln Annebabakizi Normal koyu renk boyayabiliyorsun açıcı yasak. Ben diplerini üç kere boyattım beyazlarım çok çıktığı için. Doktor da bu şekilde söyledi açıcı yasak bir tek
Annebabakizi Zeyneparsln ben koyu değil ama ombre istiyordum…diplerini boyatmadan boyamak da mi yasak haftaya doktoruma sorucam
umycnr94 Kızlar ben hep siyaha boyuyorum dipleri aşırı kötü görünüyor 10 haftaligiz sizce ne zaman boyasam hangi marka alsam kendimi iyi hissetmiyorum böyle