Vahide_cebi https://www.hizliresim.com/2zd0zcc Kızlar 12+0 gebeyım sızın tahmınınız nedır anlayan varsa yorum yapabılır mı ?🥰☺️
Pemberuya Vahide_cebi benim bebeğim erkek onun kafa yapısı da böyle tıpkı aynıydı ☺️ Erkek olabilir bence hayırlısı olsun kuzum💜
Busraemirim Vahide_cebi kiz olabilir bu haftada erkek sekillenmis oluyorama ultrasonla alakalida olabilir hayirlisi olsun insallah😊
Mk1350 Ada022 evet henuz 10 . Haftadayız 😊 icimden gecende kız insaallah rabbim saglikla kavusturur teşekkür ederim 🌸