Slaedz Kızlar 34+2 haftalığım doktor artık ne zaman sezeryan günü verir vajina girişim aşırı acıyo yürürken vs karnım kasılıyo artık her yerim ağrımaya başladı doğurmak istiyorum pazartesi kontrolüm var 34+5 olucağım pazartesi verir mi gün?
wisdom Slaedz ben de ikiz 36. Haftamdayım bugün verdi doktor gün ama istersen pzrt. Bi sor doktoruna en azından ortalama bir gün söylesin hem için rahat eder. Bir de sıkıntılarını da söyle belki magnezyum felan verir kendine eziyet etme lütfen 🥺
Slaedz wisdom inan magnezyumu geç coraspirinden başka bir şey kullanmıyorum ne vitamin ne takviye hiçbir şey vermiyo
wisdom Slaedz çok ilginç ama belki beslenmen güzel diye vermemiş olabilir dicem de doktorlar genelde veriyor. Sen bence magnezyumu bir sor. Bana gün olarak haftaya cumaya verdi 37. Haftaya. Nstye bağlamaya başladı mı?
Ceylanceri Slaedz nasıl vermez? Sen bile bile kullanmadın mı? Bide ikiz gebelik mutlaka kullanmalısın
Slaedz wisdom evet 28. Haftadan beri giriyorum su fazlalığı ve gelişim geriliği var çok zayıf minyonlar dedi
wisdom Slaedz son haftalara gelmişsin artık güzek olur inşallah herşey 🥰 Rabbim sağlıkla kavuştursun hepimizi inşallahhh
ABoyAndTwinsBoysMoms Merhaba ben de 31. Haftama girdim. Ocean cranbery takviyesi verdi doktorum. İnanılmaz rahatlattı kasık ağrılarımı. Muhakkak faydasını görürsünüz. Siz yine de danışarak alın. Ama 1 gün almasam hemen kasık ağrılarım geri geliyor.