xbebegimx Kizlar kan sulandirici igne hap kullaniyorum kahverengi lekelenmem basladi artmasindan cok korkuyorum . Doktoruma ulasamadim acile gdecegim esimi bekliyorum insallah bir sorun yoktur lutfen dua edin😭😭😭
Emineclk xbebegimx hıc korkma canım benımde olmustu ki calısma zorunlugugum vardi hamd olsun atlattık o donemleri dınlenme fırsatın varsa dinlen bıde fifil verdiyse peogestan kullan Allahın ıznıle gecıyor
xbebegimx 323832 evet agir gelmis bir iki gun kullanma dedi doktor bu sefer de kalbi durursa diye korkuyorum Allahm herkesin yardimcisi olsun😞
323832 xbebegimx amin canim allah herkesin yardimcisi olsun korkma hapı bi süre kesip iğne ile devam edebilirsiniz progestan kullan pruloton iğne de vurulabirdi bende 7.hafta da yaşamıştım şükür geçti şuan 34+2 olduk bile
xbebegimx 323832 massallah hayirli dogumlar olsun. Herkeste oluyor mu yani doktor da korkulcak bisey yok dedi ama adı yetiyr kanamanin😞
323832 xbebegimx amin canım benim doktorum basta söyledi iğne ve hap dozu fazla gelirse bebek küçük olduğu için vücut bebeği atmaya çalışacaktır demişti ama beni 2 gün hastanede yatırdı gözlem amaçlı sonra geçti merak etme iyi düşün iyi olsun dikkatli ol wc harici pek kalkma ayağa