Gulsum_coskun Kızlar 2 isimde karar kıldık eşimle ama sizce başa hangi isim gelirse daha uyumlu güzel duruyor 🙈 MISRA ASEL COŞKUN ASEL MISRA COŞKUN Şimdiden teşekkür ederim 🥰
Annebabakizi Gulsum_coskun MısrAsel birlesiyormus gibi geliyor o yüzden Asel mısra daha iyi olacak gibi
Gulsum_coskun Ada022 Çok Teşekür ederim bende öyle düşündüm ama acaba isimleri sevdiğim için bana mı öyle geliyor diye sormak istedim 🙈😊
Pozitif2023 Bence misra asel daha iyi 😌 Ben uzun ismin önde olmasının daha güzel olacağını düşünüyorum 🤔 Tabi yine de sizin tercihiniz
Gulsum_coskun Pozitif2023 bende mısra ismini çok sevdiğim için önde olup kullanılmasını istiyorum ama uyum olarakta sanki Asel mısra kulağa daha hoş geliyor gibi hiç böyle bir şey arasında kalcağım aklıma gelmezdi 😂
Pozitif2023 Gulsum_coskun 🤣🤣 Bizde Oğuzhan asil koyacağız inşallah Ama eşim Efe ismini de çok istiyordu eğer Efe olsun deseydi Asil Efe olacaktı Ben uzun isimin önde olmasının daha uyumlu olacağını düşünüyorum