Busgnc aslında suyun sürekli sıcak olması gerekmiyor, kaynamış olması mikroplardan arınması için 😇 ama ben havalar soğukken üşümesin diye başucumuzda termosla sıcak koydum her alt değiştirmede az az kullandım rahat oldu. Şimdi havalar güzel soğuk olarak kullanıyorum birşey olmuyor