Ben 2018 de yaptırdım bu testi 2020ogluma doğum yaptım gebelik boyunca kullandım şimdi ikinciye hamileyim iki doktora gittim ikiside iğne vermedi artık bu kan pıhtılaşmasi sayılmıyormus anlamış değilim şuan 9 haftaligim ons sorun olmaz şimdi üçüncü bir doktor dan daha randevu aldım o ne diyecek bakalım