MuhtesemAtom Hamilelikte Guatr ın fazla çalışması Kan tahlili verdim aile hekimim guatrımın çok calıstını endokrine muayene olmamı soyledı Var mı basına gelen bi sorun olusturur mu.Bu arada 7. Ayıma gırdım 2.oglum olacak insallah.
babyandmomyy MuhtesemAtom benim var ama gebeliğimin hemen başında fark edildi tedaviye başlandı sizin sonradan mi gelişti bu durum