Ben özel hastaneye gidiyordum ama buradaki özel hastane imkan bakımından şehir hastanesinin altında kaldığı için ve acil bir durum olursa sevilen uğraşmamak için bölge de doğum yapmaya karar verdim. Normalde devlet hiç düşünmüyordum ama şehir hastanesini gezdikten sonra standartların yüksek olduğuna karar verdim. Doğumhaneyi gezme imkanı veriyorlar gebe okuluna kayıt ile ve gerçekten çok güzel , bir odada doğum yapıyorsunuz orda kendinize ait duş ve tuvaletiniz var, plates topu var, bebeğin ilk bakımları doğum odasına yapılıyor yani yanınızdan alıp götürüyorlar, bana baya güven verdi açıkcası