busract68 Kızlar yolda yürürken düştüm karnıma bişi olmadı değmedi yere falan ama bebekte hareketsizlik var 4 saattir hiç hissetmedim doktora gitmeli miyim
Ahsenn031013 busract68 kaç haftalıksın Hareket hissetmiyorum dediğine göre ilerlemişdir Bence gitmelisin bekleme
Zeyneparsln busract68 Yorulduğunuzda da hareket etmiyorlar panik olmayın tatlı yiyip sola doğru yatıp dinlediniz mi. Kanama yoksa çokta sıkıntı değil ama yinede bi kalp atışını dinlemekte fayda var
guzelanne01_ busract68 canım kesinlikle gitmelisin Hareket etsede git baksın bi doktor Geçmiş olsun Allahın izniylede bişey olmaz
Ahsenn031013 busract68 mutlaka gitmelisin tatlım Şimdi bişe olmaz deriz ama bişe vardır En iyisi emin olmak Keşke demektense git için rahatlasın
Sevim166 busract68 33 hafta bi bebek için çok uzun süre haraketsiz kalması icin sakin ol ve bian önce git bebeğini gör kafan rahat etsin
busract68 Ahsenn031013 şimdi çıktım muayene oldum çok şükür bir sıkıntı yok solunum kalp atışı suyu iyiydi kanaman olursa gel 24 saati geçtikten sonra endişe etme dedi
75ikra_38 Gitmelisiniz doktorunuza bir önceki bebeğimde bende düştüm ağrı falan olmadı diye gitmedim doktora ertesi gün kanamam açıldı ve bebeğimi kaybettim Sizdede aynı olur diyemem Allah korusun ama gidip içinizi rahatlatın
Ahsenn031013 busract68 oh çok şükür çok sevindim valla benim bile içim rahatladı Allah bidhaa kötü bişe yaşatmasın sağ salim kucağınıza alın inşallah
busract68 Ahsenn031013 amiiin hepimiz sağ salim kucağımıza alalım canlarım gerçekten annelik duygusu çok farklıymış dizlerim paramparça acıyor ağrıyor ama bebeğime bişey olacak korkusu beni çok korkuttu