ebrutrn merhabalar bende 35 haftalık hamileyim 1 haftadır ağır grip ve idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum malesef son haftalardaysanız hiç bisey yapamıyorlar doğumu tetikler ne verirsek diyorlar evde ıhlamur limon Bi şekilde idare etmeye çalışıyorum. Sizede çok geçmiş olsun sonra haftalarda değilseniz mutlaka serum yada ilaç verirler ama son haftalardaysaniz malesef bisey yapamiyorlar