sorybaby 34+1 de doktorum 2.800 dedi kilosu için sizce nasıl iyi mi ve sizin bebişlerin kilosu nasıl ♥️♥️
Honeymom17 sorybaby ay cok iyiymis ben en son 32de gitmistim 2kiloydu sence benim ne kadar olmustur bende bugun 34e girdim
Alymus sorybaby maşallah bende en son 32de gittim 1900dü 34+2yiz 35de randevumuz var acaba kaç olmuştur 🤭
Mine34 sorybaby bence çok iyi maşallah bu hızla giderse 4ü bulur bence ama ultrason ne kadar doğru bilemiyorum
Ozge1708 sorybaby Bugün kontrolüm vardı 34+4 um 2.310 gram dedi. Ama suyum sınırın altına inmiş pazartesi perinatolojiye gideceğim. Erken doğum olabilir
sorybaby Honeymom17 sanırım 32 lerden sonra daha çok kilo alıyorlar 500 gram falan almıştır bence sizinkide iyi maşallah 🥰♥️
sorybaby Alymus oy maşallah ya ben 32 de gittiğimde 2100 dü 34 te de 2800 dedi bana sizin de bu civarlardadir 🥰🥰
sorybaby Mine34 inşallah ya bana hep 2 hafta önde diyor doktorlar 38 de sezaryen olmak istiyorum inşallah baya alır o güne kadar 🥰🥰
sorybaby Ozge1708 ay inşallah erken doğum olmaz hiç değilse 36. Haftada doğar inşallah zaten az kalmış 36 ya da sağlıkla gelsin minik kuşunuz ♥️♥️♥️
Gulsahakdag sorybaby maşallah çok iyi ben 33 de gittim 2200 dü yarın gidicez 34+2 de bakalım kaç pldu minnakım
Ozge1708 sorybaby İnşallah canm. Beklerse azalmazsa 37 de sezeryan olacağım zaten. İnşallah o zamana dayanırız.
Gulsahakdag sorybaby 2370gr olmuşuz haftasıyla uyumluymuş ama dr çok durmayacak gibi 36 dan sonra gelir dedi☺️