Melikecoban canım 12 haftalıkken yani 3 aylık olduğunda zaten bıraktırılıyor doktorun söylediğinde yanlış birşey yok 3. Ayından sonrada zaten kan ve vitamin veriliyor ondada folik asit var için rahat olsun ben hamile kalmadan önceki 3 aydada kullandım hamile kaldıktan sonra ki 3 ayda 🌺