Aysemnur Kızlar merhabalar kan kan sonuçlarımbu şekilde çıktı 2 kez kimyasal gebelik yaşadım doktoruma henüz göstermedim anlayanlar yorumlayabilir mi? 😇🌸
Yusufayazin__annesi Aysemnur kız sen nasıl açtın tahlillerini benimde genetik sonuçlarım var görmüyorum e nbaizda
arirangg Aysemnur 2 geninde pıhtılaşma problemi var. Hamile kalınca kan sulandırıcı tedavi alacaksın. Hamile kaldığında elinden geldiğince erken öğrenmeye çalış ve öğrenince hemen doktora git bir de iğne tedavisine hemen başlatan bir doktorla devam et
Aysemnur Yusufayazin__annesi tahlillerim bölümünden baktım canım ben sen hastane ziyaretlerimden bakıyorsun
_beybisolar123 bendede ayni şekilde çıkmıştı sonuçların oksapar 4000 lik kullanıyorum basindan beri28 haftalik olduk