Normal doğumda sancı çektiğiniz sırada size serum takmışlar mıydı? Hastaneye gittiğimde açılmam 2 cm di sancılarım çok şiddetli değildi ama 7 dk da 1 geliyodu. Serum takıldıktan sonra sancılarım arttı ama bu suni sancı falan bişey demediler acaba suni sancı mı verdiler yoksa standart herkese takılan düz serum muydu o? (Gittikten ve serum takıldıktan 4 saat sonra doğurdum)