Ay92 benim de çok beğendiğim bir isim. Koymayı da çok istedim ama baktığım bazı siteler caiz değil dedikleri için bıraktım bende devam araştırmayı. Doğru mudur bilmiyorum o yüzden bir de etrafım hevesimi kaçırmıştı öyle devam araştırmadım ama bence kulağa çok hoş geliyor