gamzeyzboglu normal sancıyı bilmediğim için bişey diyemiyorum ama bende suni sancıyla normal doğum yaptım hastahane koridorunda yürüyüş yaparken bi anda geliyo sıkıştırıyor nefesiniz kesiliyor olduğunuz yerde kalıyorsunuz sonra hemen geçiyo yani öyle çok aman aman bi ağrısı yok tabi benim için öyleydi acı eşiğimde yüksek olunca dayandım doğumhanede de bu dediğim sancı şekli gelince doktorunuza sancı geldi diyip nefesinizi ayarlayıp çenenizi gövdenize dayayıp var gücünüzle ıkınıyorsunuz bu şekilde Allahım hepimizi kurtarsın zaten Allahım yardım ediyor o anda bol dua 🤲🏻 İnşallah herkes kolay bi şekilde doğumunu gerçekleştirir 🥰hepimiz birbirimize dua edelim inşallah