Tugbakk seyma_nur34 Benimde doktorum aynı şeyi demişti. Şeker yüklemesi yaptırdık sonuç temiz çıktı. Karbonhidrat tüketimini azaltmam gerektiğini söylemişti
Ahsen42 seyma_nur34 hıc korkutma kendını bıraz dıkkat et yemene o kadar benımde 30 haftadan berı fazlaydı suan 39 oldum ve su oranı duzeldı asır asırı yüksek olmadığı durumda korkulacak hıc bısey yok sağlıkla gelsın mınık
Sedanur97 3 aydır bende su fazlalığı var sebepsiz çok şükür detaylı şeker testi temiz korkma ben 34 haftalık oldum birşey olmuyor
Sahnedekimadam Bende bugun gittim , fazlaymış .. 27sinde şeker yüklemesi yapıp bakıcaz gebelik şekeri var mı diye.. umarım anlık bir yükselmedir 🙏🏼
seyma_nur34 Tugbakk banada öyle dedi çok meyve tüketiyorum onu da azalt dedi karbonhidrat sadece ekmek pirinç vs. Değil dedi meyvede de var onu da azalt dedi haftaya yine kontrole çağırdı
Tugbakk seyma_nur34 Temiz çıkar ferah tut sen içini 🙏 benim de salı günü randevum var bakalım devam ediyor mu hala su fazlalığı öğrenicez. Sen sıkma canını herşey olacağına varır.
rabiaudn bende detaylıda öğrendim fazla olduğunu 24 haftalıkken şuan 32 haftalık olucam çok şükür bi sorun görünmüyor gebelik şekerm sınırda cıktığı için dikkat ediyorum o kadar.
rabiaudn seyma_nur34 diyet yapıyorm cnm sebze et tavuk balık ağırlıklı yiyorm daha cok karbonhidrat olarak bulgur pilavı önerdi ama yiyemiyorum onun için tam tahıllı makarna önerdi beyz ekmek yerine tam tahıllı ekmek meyveyi kesmedm ara öğünlerimde meyve kefir ayran yoğurt tüketiyorum aksamda en geç 9dan sonra bişey yemiyorum birde günde 2 lt su
Betulaa Ben de 37 hafta kontrolüne gittim bugün suyun artmış dedi, bu tehlikeli birşey mi diye sordum bu aşamada değil dedi ama daha fazla fa bilgi vermedi bende merak ediyorum :(
seyma_nur34 rabiaudn tamam canım çok teşekkür ederim 🌸 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲