Kardelen13 merhaba canım bende aşılama ile hamile kaldım şükürler olsun şuan 6 haftalık olduk rabbım bu güzel duyguyu en kısa zamanda isteyen herkez yaşatsın inşallah bende ilk 3 gün dikkat ettım eğilip kalkmadım ayak ustu cok durmadım ıstırahat ettım ilk gun duş almadım 3. Gunden sonra normal hayatıma devam ettim ama tabıkı dikkat ederek kendını cok kasma rahat ol rabbım nasıp edecekce olacak şu belirti bu belirti diye düşünme cunku gercekten herkez farklı oluyor benım tek belirtim öğrenmeden 2 gün önce kasık batmalırı birde koku hassasiyeti 14 gunden önce sakın test yapma Cok dua et namazını aksatma rabbimden iste birde ismi azam duasını oku ve meryem suresini dinlemeni tafsıye ederim 🌸