Arkadaşlar 18.haftamda kanamam oldu yoğun Herşey normal denildi hiçbir sıkıntı bulunmadı ,26. Haftamda tekrar oldu ama çok az şuan 28 deyim kahve akıntı gibi oldu yine gittim Herşey olması gerektiğinden de iyi diyorlar herşeye bakıyorlar ama ben çok korkuyorum var mı bu şekil sağlıklı doğum yapanlar neden oluyır anlamadım