İlk 3 Ay kullandığım ilacı kendi doktorum bıraktırdı. Gastro doktorumda aynı hastanede zaten onunla görüştüler iki doktorumda ilacı bırakmamı onayladı zaten. 3 Ay içmedim daha sonra ara sıra hafif ataklarım olmaya başlayınca ilaca tekrar başladım doktor önerisiyle. Ama normalde kullandığım dozun yarısını kullanıyorum. Çok şükür atak olmuyo. Gayet iyiyim şuan 31 haftalık hamileyim.