Koalammm benim gittiğim doktorda ortalama 50 dakika bebeğe baktı. Bütün organlarına, kan damarlarına kadar her şeyini inceledi. Yüzünü gördük ☺️ bende vajinal ultrason da yapıldı. Bebeğin duruşu tersti doktor iki kez döndürmesine rağmen eski halini aldı hemen. Beynine rahat bakabilmek için de vajinalle bakmam lazım dedi. Beynine ve rahim ağzına da vajinal ultrasonla bakmış oldu. Kesinlikle bakılmaz diye bir şey yok , anlık bir durum sonuçta bebeğin nasıl durduğunu bilmiyoruz bakılabilir. Benim açımdan da sorun teşkil eden bir durum değil bu. Çıkışta raporu hemen mail olarak attılar. Bir de CD verdiler bize. Fotoğraf vermediler ama yüzünü çekmemiz için ekranı açık bıraktılar, kendi telefonlarımızla çekebildik yüzünü.