Mutlulukkk Bu doktora giden, bilen var mi acaba? Cok iyi yorumlar gordum duydum ama bir de buraya sorayim dedim
EbrarZeren Mutlulukkk kendisinin 14. haftadan beri takipli gebesiyim, şu an 38. haftadayım, ilgisinden, tavrından memnunum. Normal doğum yanlısı bir doktor kendisi. Tek sorun hastanenin aşırı fiyat artışları ama iyi bir doktor bulana kadar çok araştırdım.
Mutlulukkk nur34_ hadi yaa 400 diye duydum ama 600 muymus ☹️ neyse, normal dogum mu oldu peki nasil oldu acaba arkadasniz
nur34_ Mutlulukkk henuz dogum yapmadi sadece nehir hanimi cok duydu denemek istedi doktorun mesai saati disina denk gelirse 3 bin tl ile hastaneye geliyormus dogumda 12 olmasi lazimdi dusunuyor ordami olsa olmasamj diye
BeyzaNur_34_53 Mutlulukkk Geçen ay 400 tl ydi. Bu ay 600 olmuş çok şaşırdım. ben de bir kez gittim ama devam edeceğim. umarım daha çok artmaz
Mutlulukkk nur34_ hmmm anladimm.cok tesekkurler yaa Allahh razi olsun. Bende gitmek istiyorum da smdi ucretleri sizden duyunca bi arada kaldim :/
ygmrtpclr merhabalar doktoru Bağcılarda çalıştıgı sıradan biliyorum hic gitmemiştim taki geçen cumaya kadar ben ilk defa gittim sadece baska doktor takipliyim doktorumdan memnunum ama Nehir Hocanın da düşüncelerini önemsiyorum çevremde gidip memnun olan cok kişi var güzel tercih yapmıssın bana yakın olsaydı tereddüt etmezdim ❤️ Muayenesi bu ay itibari ile 600₺ olmuş bilgin olsun. Ama baska detay bilmiyorum ben tavrından bilgisinden gayet memnundum
Mutlulukkk EbrarZeren ah ahh. Bende ona gitmeyi cok istiyorum ama ucretler… Bide mesai disina denk gelrse extra 3bin vermek. Cok zor yani. Size hayrli dogumlar diliyorummm😊
Mutlulukkk BeyzaNur_34_53 6 ayda bir zam oluyorsa eger haziranda da olur gibime geliyor. Benm dogumda agustosta gozukuyor. Hc bi turlu gidecek gibi durmuyorum yani malesef cok pahali ☹️
Kucukcicek61 İki buçuk sene önce onda doğum yaptım bebek tedavisini de onda olmuştum. Şimdi ikinci gebeliğim yine nehir hanımdayım, asla asla başka doktora değişmem. İstanbul’da her özel zaten bu fiyatlardan asagi degil suan.
Mutlulukkk Kucukcicek61 bende cok istiyordum ama malesef maddiyat.. suan 12bin, mesai disi gelse extra 3bin. E muayenesi blmme nesi. Beni aşıyor braz. Ki bir de tekrardan zam olursa imkansiz gtmem yani 🙄
Mutlulukkk 91mer onu bilemiyorum malesef ama mesai disinda gelrse 3bintl aliyor diye biliyorum. Tabi en son bildigime gore. Smdi yine zam olmus mudur olmamis midir bilemem ☹️
Kucukcicek61 91mer yapmadım ama fiyatları normal doğum 12 sezeryan 14 ssvd 16 diye biliyorum, mesai dışı +3 bin
91mer Kucukcicek61 diyelim mesai içi yatışım yapıldı ama doğum mesai dışına kaldı yatış saatine göre mesai içi fiyatımı alınıyor acaba yoksa mesai dışı saatinde doğum olduğu için fark alınıyor mu