Betam Pazartesi 300 dü bugun yani cuma 1000 çıktı 1 ay önce hamileliğim düşükle sonuçlandı yeniden düşük riski var mı acaba diye düşünüp duruyorum hemen yarın muaneye gitmelimiyim tehlike var mı diye ama 1500 den önce gözükmez yazıyor hep, pazartesiyi bekliyim mi bilemedim suan 5+2 adetime göre