Busy Bugün adetimin 15. Günü hep silikti bugün bu şekilde çıktı. Yumurtlama var mı ? Yoksa daha kırmızı mı olması gerekiyor hanımlar ? Daha önce kullanan varsa bilenler yazabilir mi ☺️
karansmom_ Busy yarına büyük ihtimal daha koyu olur. Bugünü de değerlendirin yarın silikleşirse tekrar değerlendirirsiniz.
Alynkm Boş geçmeyin bencede geçen ay tam çizgi gördüğüm halde gebelik olmadı bu ay silik çizgi oldu sadece yumurtlamayı bekliyordum yinede tam çizgi çıkar diye ama şu an gebeyim yumurtlamadığımı sanmıştım
Alynkm Busy evet hatta yumurtlama günümü bulamadım kaçırdım diye düşünmüştüm iki aydır ovülasyon testi yapıyordum testler bitti sonuç olumlu rabbim isteyen herkese nasip etsin 🥰