Ahh aynıyız neye bakıyorsam içime sinmiyor herşeye bi kulp takıyorum farklı duyulmamış olsun istiyorum ama gerçekten yok artık çınar aras kuzey eymen ege bu isimlerden çok sıkıldım heryerde var koyanlara da o isimle doğan bebişlerede allahım sağlık versin isimleriyle yaşasınlar ama farklılık görmek istiyorum 😅 şurda bekliyim bari belki işte bu diyeceğim çıkar 🌸🙏