Nazugrak16 Merhaba hamiş anneler çatı muaneyesj kaçıncı haftalikta yapılıyor altta mi bakılıyor bide doğum seklinimi belirliyor
Merbur28 Nazugrak16 37 de yapılıyor canım ama ben 38 de yaptım çocuk kanala inmedi diye şimdi 39 oldum 38 de oldum çocuk kanala inmemişti. Hala bekliyorum son 7 gün inmese sezeyran dedi doktorum
pembiktavsan Nazugrak16 37. Haftadan sonra yapılıyor alttan doktor parmak sokup çatınızı kontrol ediyor normal doğum için uygun mu diye ama çok kısa süren bi işlem.
Nazugrak16 pembiktavsan ben aletle bakar diye düşündüm tabi ilk gebelik kimseye de birşey sormak istemiyorum sonuçta ben istedim ben yaptım bu çocuğu doğum şöyle böyle geçer elbet geçmese bu insanoğlu 10/15 çocuk nasıl doguruyor
semrasldrms bende rahim yumuşaması vardı 33 haftada yaptııı ama hiç korkulcak bişey yokmuş sadece kasmamak gerekiyormuş
pembiktavsan Nazugrak16 yok kız ne aleti bildiğin parmak atıyo 🤣🤣🤣🤣 utanma kız niye utanıyorsun sağlık bu ayıp olur mu hiç ☺️ valla ben zamanında anal çatlak yüzünden makatıma bile baktırdım mecbur onda da doktor parmak sokuyo bence o daha kötü 🤣🤣
pembiktavsan Nazugrak16 bir şey olmaz hiç kasma kendini inan gözünde büyüttüğüne değmiyor ben de gerilmiştim ama boşa kasmışım kendimi ☺️