sema_nur68 Arkadaşlar Wee Baby ya da Baby Plus Antikolik biberonlarını gördüm. Fiyatlarına göre yorumları iyiydi. Henüz hamileyim. Ama yavaş akışlı olduğu için bu biberonlardan almak istiyorum. Acaba alıp kullanan var mı? Tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim.
Busrayasin2351 sema_nur68 ben anne sütü kaşığı aldım geçen gün nst te hemşire eğitim verdi ve biberonu kesinlikle tavsiye etmedi bahsettiğim şeyi önerdi onu aldım hem meme reddi yapmıyormuş eğer sıkıntı yaşarsam o zaman biberon almayı düşünüyorum
Busrayasin2351 sema_nur68 evet canım yenidoğanda kullanılabiliyor sonrasında biraz internetten araştırma yaptım kullanan herkes çok memnun hiç kimsede meme reddi yapmamış