uzlet Kızlar önlem markasının bebek bezini kullanan var mı memnun musunuz kalıbı nasıl 6 numara kızımın bedeni. Ben normalde Baby turco ve sleepy kullanıyorum a101′de gördüm Deneme amaçlı almak istiyorum ama kullananlardan fikir almak istedim
Kkkuuu uzlet bende kızıma kullandım 6 numara çok güzel kokuyor bildiğin Arko krem gibi kalıbı bize tam geldi ama güzel bez
Meridag uzlet ben çok memnun kaldım bir daha da bulamıyorum hiç bi yerde aktüel ürün olarak gelmişti dediler en son A101 de. Hiç sızdırma yapmadı bide çiş kokusunun o ağır kokusu olmuyor hiç
uzlet Meridag Canım ben a101′den aldım tabii her mağazada olur mu bilemiyorum ama online mağazadan sipariş ver istersen ya da kapımda uygulaması varsa oraya da bak