Aysnr266 Hanimlar 8 aylik hamileyim belimden asagisi kirilmis gibi hissediyorum yurumekte zorlaniyorum bu agri neden oluyo bilen varmi😢😢
Cansuercan Aysnr266 bende bende yaniii neden mi oluyor son ay arrikk bebek buyudu ve baski yapiyor vucut iyice agirlasti yalanci dogum sancilari oluyor oluyorda oluyor
Tosbik Aysnr266 ayyyy bnde öyleyim valla. Yarin doktor kontrolum var bakalim ne dicek. Geçen ay da böyleydim sordum doktora normal olur artik demisti
Sultannnnn Aynen bende 33. Haftadan beridir aynıyım. Gece sancıdan uyuyamıyorum. Nst de sancı çıktı. Adalat diye bi ilaç verdi doktorum. Tamamen geçmedi ağrılar ama en azından erken doğum riskini atlattık. Şimdi 36 oldum. Bugün kontrolüm vardı. Doktorum artık doğarsa da sıkıntı olmaz dedi çok şükür.
aysegul31 Maalesef aynısı bende var kızlar yürüyemiyorum yürüyünce ağrıdan ölüyorum ve daha 33 +4 bunu 27 haftadan beri yaşıyor um. Dün gece hem sancım oldu hem tansiyonum yükseldi tansiyon um düşene kadar uyumadım. Bu ikinci gebeliğim ilkinde böyle şeyler olmamıştı. Ama bu hamilelik çok zor geçiyor allah herkesin yardımcısı olsun
Bukre36 Bende 33+3 üm kızlar gece sabaha kadar uyıyamıyorum bugünde gün boyunca karnımın sağ tarafı ve belim ağrıyor ve sürekli hiç ara vermeden duş aldım hafifler diye ama nafile