Yasobero Kızlar bugün detaylı ultrasona girdim herşeyi normaldi ama bağırsaklarında parlaklık var dedi. Birkaç yöntem önerdi fetal dna yada amniyosentez gibi. Sonra kendi doktoruma gittim o da down sendromu olarak bakıyoruz bu tür durumlara dedi. Amerikaya dna taraması gönderelim dedi ve fiyatı 7 binmiş 😳 ne düşüneceğimi bilemedim. Bu durumu yaşayan var mı ilerki haftalarda geçiyor mu?
gtkgz gtkgz Yasobero benim ayni zamanda ilerleyen günlerde azalma görüldü test istediler bende yaptırmamıştım
Yarenylmz Yasobero benim de vardı bağırsakta parlaklık ama tek başına birşey ifade etmiyor dedi doktorum daha sonra da geçti zaten
Hamileanne Yasobero banada aynısını dedi sıvı vs alalım dedi yani seninle aynıı şeyleri yaşadım inşallah bişeyi yoktur
Shine13 Yasobero tek başına sorun teşkil etmiyor canım doktorun gereksiz korkutmuş bizde de çıktı sonra başka bir hastaneye gittik perinatoloji uzmanı ultrason cihazından kaynaklıdır cihaz ne kadar yeni modelse ışık ayarı o kadar fazla olduğundan bazen çok parlak gösteriyor bağırsakların da problem yok gayet sağlıklı dedi.
gtkgz Benimde aynı şekildeydi fakat sonradan azalıyor dedi doktorum tek başına bı sorun teşkil etmiyormus için rahat olsun sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin rabbim 🙏
Kardelennnky Yasobero banada öyle demişlerdi detaylı ultrasonda canım ben yaptırdım temiz çıktı ense kalınlığı vs vs daha belirtiler olmadan direkt down demişti doktorum. Hiç canını sıkma allahın izniyle sağlıklıdır. Tek bir bulgu önemsiz imiş. Testten sonrada anldım zaten
Yasobero Kardelennnky sağolasın içimi rahatlattın. Bencede tek başına bböyle bir karara varmak anlamsız.
Mine34 Yasobero bana da hep kafada kist var dedi hem de bağırsak parlak dedi down olabilir dedi kan verdim riskim yoktu özele gittim birkaç hafta sonra doktor hicbirseyi yok dedi
Zatiye Benimde aynı şekildeydi. Tek başına bir anlam ifade etmiyor. Plasentadaki kanı yutabiliyorlarmış bazen, o yüzden olabilirmiş. Zamanla geçicek dedi ciddi bir şey değil ki öylede oldu kendiliğinden geçti gitti. Korkma.
Mine34 Yasobero down sendromu olsa bile bi tedavisi yok yani 7bin verip down olup olmadığını ogrenecen boşuna
elifakbas1 Haftamdayim 1 ay önce 4lü tarama testi yapmisti doktorum hicbir sıkıntı yoktu bugun bakarken böbreklerinde büyüme ve bağırsağinda parlaklik var seni baska bi hastaneye sevk edeceğim dedi daha sonradan aksam mesaj attım ve o zaman neden 4lü tarama testinin temiz ciktigini problem olmadigini sordum bana önemli bir sey değil her bebekte oluyor diye konuştu bence bu tür testlere yönlendirmek icin yapıyorlar doktorumu değişeceğim özel hastaneye gidiyordum devlete gideceğim bundan sonra sizde korkmayın bir şey yoktur.
Havabyrktr elifakbas1 aynı şekilde benimde öyle oldu ikilide bişey yoktu ve detaylıda sadece böbreğinde genişleme vardı daha sonraki kontrolde perinatolojiye gittim doktor bana parlaklık var dedi bağırsağında acaba sizin geçtimi gittinizmi doktora
elifakbas1 Havabyrktr baska bir doktora gittim bağırsaklarında parlama görmedi böbregınin de anormal olmadigini cok minik bir buyume oldugunu soyledi perinatolojiye herkesi yönlendiriyorlarmış ama ben randevu almadım gitmeyi düşünmüyorum zaten çoğunlukla kimse de önermiyor bebekte bir sorun olsa bile sonuçta kaç aylık olmuşuz