MeltemKartal22 Ben gidiyorum oraya ama kurum anlaşmalı olduğum için para ödemiyorum. Yarın randevum var isterseniz muayene ücretini sorarım sizin için. Doğumu da geçen bir arkadaş arayıp sormuş 35-40 bin arası demişler . Normal doğumla sezeryan arasında fiyat farkı çok az orda. Ben 2 yıl önce normal doğumu 17.500 e yaptım sezeryan da 18.500 falan demişlerdi.