ebrutrn Kızlar 3 gündür gribim 3 gündür kolumu kaldıracak halim yok vücudumda kırgınlık var halsizliğim çok öksürük burun akıntısı var. Acile gitsem serum takarlar mi hamileyim de ilaç vermezler ama serum iyi gelir mi sizce
gulsumozree ebrutrn bende balgamli oksurukte vardi ek olarak sinuslerim dolu doluydu geniz akintimda yogundu kbb doktoru agumentin 1000 verdi birde kravel surup yazdi kadin dogumcum onayladi toparladim cok sukur .. balgam yesil tarzda bi akinti olmasaydi antibiotik kullanmazdim ama basvurdum ben
Kahvecekirdegi ebrutrn bende öyleyim bugün gittim doktora test yaptı ve influenza b pozitif çıktı 🙁 pek de ilaç veremedi anca parol falan. Bol sıvı c vitamini.