Ben isimli hastane çımısı yaptırıyorum 3lü olacak. Zıbın, şapka, eldiven. Bende iç zıbın battaniye vs. Oldugu için ekstra yaptırmadım. Benimkide yaz bebegi ama zıbını uzun kol olacak yenidoğan oldugu için bizim giysiğimizden 1 kat kalın olmalıymıs iç zıbınını uzun giydirmeyi düşünmüyorum ama çünkü sıcaktanda zarar görebilir diye düşündüm şimdilik fikrim böyle😅