sevval04 şimdi benim hesabim fincanima göre aushwhsh kocaman büyük ihtimalle senin dediğin küçük fincandan iki tane ediyo o 🤣 çikolata çay kola vs tuketmiyorsan o zaman çokta sıkıntı olmaz 1 fincandan. Ben tuketmesemde cikolata cay vs kahve yime de icmiyorum Kafein bebekte taşikardi yaptığı için esim çok şey bu konuda hamilelik öncesi günde kesinlikle 1 2 kahvem vardı 🥲 hasretim simdi 34.haftadayım Allahtan az kaldı dicemde emzirme dönemi var bide 🤣 kafeinsiz kahveler hiç ise yaramıyor.. doktorumda bir o kadar sert kafein içerdiği için parol plus bile içme dedi 😆