Semagnydi Kızlar 35+2 haftalık oldum bugün yürüyüşe çıkarken kalbim çok hızlı atmaya başladı başım döndü nefes nefese kaldım başına gelen var mı bu haftalarda? Doktora gitmeli miyim sizce düzensiz şekilde bel ağrılarım da olmaya başladı
Badem_gozlum_ Semagnydi bendede olmuştu çarpıntı eğer çoksa kardiyoloji ye yonlendrr belki ilaç yazar istersen görün canım
AsyaveAnnesiii Semagnydi ben 37 haftalığım benimde 34ten beri falan oluyor kahvaltıdan sonra bi anda tansiyonum düşüp çarpıntı olmaya yürüyüşe çıkmaya korkar oldum dışarda halsizleşirsem diye. Doktorum tansiyonun çıkmadığı sürece sorun değil biz yüksek tansiyondan korkuyoruz dedi ama bende ağrı falan yoktu yine de bi danışın isterseniz
Semagnydi Badem_gozlum_ AsyaveAnnesiii Salı günü kontrolüm var ama ilk gebeliğim ve panik oluyorum herseydeb Rabbım kimsenin elini bos bırakmasın inşallah hayırlısıyla alalım kucağımıza hepimiz ama sanırım ben bunu kafaya takıp bu akşam kontrole giderim doktoruma herseydeb böyle korkuyorum annelik duygusu gerçekten böyle birsey mi herseyden korkmak
Badem_gozlum_ Evet bide doğunca gör canım nefes alıyor mu diye bakardım uyurken o derece 🙂çok güzel bı duygu annelik tarifsiz
Semagnydi Cikoleyla son zamanlarda abi tansiyon düşmeleri ve çıkmaları kontrol altında tutulduğu sürece normal oluyormuş havalardan bile etkilenebilirmisiz o yüzden normal bir süreçmks sanırım ilk gebeliğim olduğu için bazı duyguları fazla panikle yaşıyorum