Kızlar ben ilk doğumumu normal yaptım kendi sancım gelmişti ancak bu gebeliğimde 40 haftam doldu gelen giden yok doktor sancı olmazsa yatış yapar suni veririz dedi merakım şu suni sancı kesintisiz mi devam ediyor ? Yani normal sancı gibi bir gelip bir gidiyor nu yoksa sürekli kıvrandırıyor mu deneyimli arkadaşlar yazarsa sevinirim 🙏