Ikizannesi1 18 haftaligiz cinseyetlerini yeni öğrendik bir kız bir erkek doktor %100 dedi detaylı ultrason değildi degisirmi alışverişe başlamalıyım
Umutlu2272 Ikizannesi1 bende 15.hafta öğrenmiştim kız dedi ama çok emin konuşmadı daha hala beklemedeyim 20.haftada gidicem doktora ama alışveriş yapmamak için zor tutuyorum kendimi. Sanırım biraz aceleci davranıyoruz biz anneler☺️☺️
Meryemim Ikizannesi1 Bizde 14 haftalıkken öğrendik bir kız bir erkek :) 19 haftama girdim değişmedi 😬😅
mel33 Benimde 17+4 te br kız bir erkek dendi.ama benim serklaj var.korkuyorum daha öncede kaybim var.30 hafta dolana kadar birşey almayacam
Sonkayalar 15+6 da kendı ozeldekı doktorum kızımız tam gosterdı buda erkek ama bacagını kapatmıs dedı esımde ılla bı devlete gıdelım baksınlar dedı 16+3 de devlete gıttım bu seferde erkek olan gosterdı doktor dıgerıde kız ama gostermıyor dedı yanı bır erkekim bir kızım olcak 🤗 ayrıntılıyı 21+3 e yazdılar bakalım
mel33 Ikizannesi1 Canım 25 haftalık erken doğunun var.ikizlerim dede 12 haftalıkken kanama oldu..rahim ağzı 28mm düşmüş.13.haftada serklaj yapıldı