
Kızlar bir gebenin günlüğünden aldım. Adetimin ertesi gün başladım. Her gün 2 de yapmaya özen gösteriyorum 12 de sıvı alımını bırakıyorum sadece 2 kere 1.5 da yaptım. Doğru mu yapıyorum? Bir de sanki bugün kızarmaya başladı gibi geldi bana sizce durum nedir ? Bana yardımcı olur musunuz? 🙏🏻🤭🥲