Tulinturker Düşük olabilir demişti doktor. Bunun için ilaç da kullanıyorum. Normal mi bu ağrılar 😔 ne olur deneyim eden yazsın
sarya21 Tulinturker bebek rahime yerleştiği için ağrın olur ilk haftalar normal ama sana düşük tehliken var demişse sen leke falan oluyormu dikkat etmelisin Birde 1 hafta sonra tekrar gebelik testi yaptır kanina baktir bthcg düzenli yükselmişmi
Nida39 Tulinturker Daha yolun basindasin o ağrılar bayağı uzun süre oluyor bende düşük tehlikesi karşı iğne vurulmuştum 20 haftalığım hala ağrım oluyor
Aysenurmustafa Gecen hafta bende oldu adet döneminde bacak agrisi karin agrisi bel ağrısı korktum ama normalmiş
Seymakayaoglu Çok gecmis olsun kızlar acil şifalar diliyorum bende 6 haftalik hamileyim evet oluyor bazen korkuyor insan bazen ins kimsede sorun cikmaz
Sultannnnn Bencede normal bende de olmuştu. Bildiğin adet sancısı. Sadece kanama olursa ihmal etmeyip hemen doktora gitmelisin.
Seymakayaoglu @Sultannnnn aynen sana katiliyorum bencede kanama yada siddetli agri olursa direk hastaneye gidilmeli allah gostermesin
Nnazli1996 Benimde oluyor 6+2haftaligim bende normel demisti doktor ağrılarının olması allah hepimizin yardımcı olsun