30+3 haftalık hamileyim. 3 gündür karnımın üst kısmı hemen göğüs altımda bir ağrım var kaburgam mı midem mi anlayamıyorum uzanınca değil ama hafif eğilince yemek yerken kızımı sallarken orda değişik bir ağrı oluyor böyle bir durum yaşayan var mı acaba kontrolüme 1 hafta var ama içim rahat değil 🤦🏻♀️