Edasak5 Kızlar elisa Ahsen düşünüyoruz elisa’yı ben ahsen’i eşim istiyor uyumlu mu sizce isim önerilerinde bulunabilirsiniz 🥰
Minikmucizelere Edasak5 elisa ahsen cok uzun bence bide ileride uzun bi ismi olursa😐ikiside ayrı ayrı güzel ama ahsen daha güzel
bseda14 Merhaba Ben de Eda sak 😁 Kızımız olacak bizim de ve ismini elisa koyacağız. Anlamı çok güzel ❤️ Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
Marinedeniz Elisa ahsen cok uzun bir isim bence.. tek isimden yanayim her zaman o yuzden elisayi tercih ederdim ahsen yasli ismi gibi geldi
Edasak5 Marinedeniz aslında bende tek isim taraftarıyım da eşim çift isim olsun istiyor ve ahseni beğendi bende elisa isminin yanına yakışan isimlere baktım eşim beğenirse onlardan ekleriz yanına