Yenianne098 38+2 deyim sancılarım var ama açılmam yok daha yeni yeni başladığı için olabilir mi ? Bilen biri var mı nasıl açılmayı kolaylaştırırım
Melike0607 Yenianne098 ben yaklaşık 12 saat aynı şekilde sancım vardı ve kıvranmama rağmen 1 cm den ilerlemedi ilk dogumumdu doktorum en az 3 gün sancı devam eder dedi dayanamazsın dedi sezeryan yapmıştı ilk doğumumda