tkgziremmy06 Mustafayigitvebeytugannesi ya ozeldeki doktor da kız diyelim dedi 12. Haftada isim bile düşündüm insallah önümüzdeki haftalarda da devam eder 🥰
Pehako Mustafayigitvebeytugannesi Teyzesi büyüyünce mutlaka tekrar fotoğraf at demiştin büyüdük,12+2 olduk,kuyruğumuz kayboldu artık bıcır bıcır hareket ediyoruz ultrasonda :)