Merhaba, 18. Hafta dayım 2 gündür çok stresli zaman geçirdim sağ kasığım da aşırı Bi ağrı şikayetiyle doktora gittim. Rahimde çok kasılma olduğunu ilerki dönemde kanama olabileceğini söyledi progestan ve magnezyum ilacı verdi boyle Bi durum yaşayıp kanamasız atlatanlar varmı ☹️