Kubra2710 Merhaba bende 18+5 de acil Serklaj oldum , şuan 23 haftalığız çok şükür. Ara ara bende çok aşağıda hiisediyorum bebeği hatta geçen hafta bile öyleydi doktora gittigimde belirttim çok normal şuan geziyor heryeri demişti şimdi o minik vuruşlar yok artık göbeğimin oralarda geziyor. Muhtemelen bu zamanlarda normal bebek hareketleri.