Kızlar merhaba,
-Perinatolog aşıyı ol neden olmayacaksın ama 28. Haftadan sonra ol dedi.
-kadın doğumcu tehlikeli haftaları geçelim öyle ol dedi.
Yaaanii şimdi düşünüyorum da en geç kaçıncı haftada yapılıyor ki bu aşı?
Tek doz korucuyulugu var mı ?
E tehlikeli hafta geçsin diyorlar ama o zaman 35 de yaptırırım bende 🤷🏼♀️