ebruli1 Masal07_ 36+2 de 3300 gram dedi iri bir bebek dedi o yüzden doğum beni korkutuyor acaba kaç kilo alır 40a kadar
selinsmother ebruli1 40ı beklerse 4ü görür ☺️ sağlıkla gelsin bebiş ultrason yanılıyor diyolar belki de öyle doğmaz 😅 benimde 2 hafta önde gidiyor kendimi ultrason yanılıyordur diye rahatlatıyorum
Seherak ebruli1 bende bugün 36+2yim tam geçen hafta 35+2 de 3400 çıktı bebek çok iri ya kaç kilo doğcak anlamadım allahtan sezaryen benım zaten
ebruli1 selinsmother 4 görürsek sezeryan planlariz dedi zaten doktorum herhalde 4 kilo normal doğum yapamam 🙈
Seherak selinsmother benim 31.haftada 2kg idi 35+2 3.400 şoku yaşadık inş saglık sorunu olmaz bakalım en son kaç gelecek
nur34_ Masal07_ 35de muane oldum 2200 gr cikti bebiskom okadarda muz yiyorum 😅☹️baklm carsamba yine kontrl ozmn ogrencz