Adyokisimsiz Normal mi bu kızlar 19+3 haftalık hamileyim sürekli ya solda ya ortada hiç sağda hissetmedim bide cinsiyetle alakası varmıdır
AylaSuna Adyokisimsiz Bilmem ama benim bebeğimde hep soldaydı kızım oldu sağlıkla kucağınıza alırsınız inşaAllah 💗🤲🏻🫶🏻
Edafmo Adyokisimsiz bende hep solda hissetmiştim, büyüdüğünde bile sola ağırlık veriyordu karnımda😂 kızım oldu ama cinsiyetle alakası olduğunu düşünüyorum
Adyokisimsiz AylaSuna amin teşekkür ederim 2 kızım var şimdi oğlum olmasini isterim cinsiyetini öğrenemedim henüz
mylittle_pumpkin Benim bebeğim de bugün 23+5 oldu ve hep solda hissettim hiçbir zaman sağda hissetmedim, kızım olacak 🥰