Elis-im Haftamdayım inanılmaz fıtık ağrım var yürüyemiyorum neredeyse zorla işimi yapıyorum.hastane iyne oluyomu yada deneyimi olan varsa ne yaptı bu sürecte?
pembiktavsan Elis-im ben belime biraz sıcak su tutuyordum iyi geliyordu bi de bu nane yağlı doğal içerikli masaj kremleri oluyor bende ersağ’ın var mesela ondan sürüyordum o rahatlatıyordu. İlaç olarak da parol kullanabilirsin doktorum bana demişti çok ağrın olursa kullan diye
Meltem3012 Elis-im bende de bel boyun fıtığı var Dr. Söyledim ve hamilelikten dolayı sırt ağlarım fazlalaşınca magnezyum verdi hafifletti Çok ayakta durmayın Ağır kaldırmayın
[silindi] Meltem3012 magnezyum kesiyor mu bende alayım o zaman benimde var çok ciddi ağrılarım oluyor
Elis-im Meltem3012 Ağır kaldırdım ve eşime falan söyleyemiyorum üzülücek diye kendim ettim biraz pişmanım siz yapmayın 😓
Swly35 Şuna berbat durumdayım oturamıyorum ayakta duramıyorum sağ bacağım hiç tutmuyor parol dışında bi ilaç kullanmak yasak düşük riski var sıcak suya girsem bi şey olur mu korkuyorum